.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌ واکنش تند امام جمعه زاهدان به مذاکره با جیش‌الظلم
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌(ادامه)
دلنوشته دختر شهید محمدرضا زاهدی برای پدرش (شهید کنسولگری ایران در سوریه) دلنوشته دختر شهید محمدرضا زاهدی برای پدرش
دلنوشته دختر شهید محمدرضا زاهدی برای پدرش (شهید کنسولگری ایران در سوریه)(ادامه)
اولین ویدیو از یحیی گل‌محمدی در خارج از کشور؛ خداحافظ پرسپولیس؟
یحیی گل‌محمدی بعد از حواشی فسخ قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس ایران را ترک و در فرودگاه دبی، دیده شد.(ادامه)
فرزند شهید همت: من آماده اعزام به سرزمین‌های اشغالی هستم
(ادامه)
عکس سیاه و سفید از مجری چادری صداوسیما
مژده لواسانی، مجری صداوسیما تصویری تازه و سیاه و سفید از خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.(ادامه)
یکی از ۲ نماینده تکواندوی مردان ایران در المپیک توکیو، در سن ۲۸ سالگی از تیم ملی خداحافظی کرد. خداحافظی ناگهانی نایب قهرمان جهان از تیم ملی تکواندو
یکی از ۲ نماینده تکواندوی مردان ایران در المپیک توکیو، در سن ۲۸ سالگی از تیم ملی خداحافظی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : گستره طلای سفید به چند روستا در شرق مازندران محدود شد و بیشتر مناطق استان با پنبه کاری خداحافظی کرده است. خداحافظ پنبه؛ طلای سفید از مازندران کوچ کرد
شمال نیوز : گستره طلای سفید به چند روستا در شرق مازندران محدود شد و بیشتر مناطق استان با پنبه کاری خداحافظی کرده است.(ادامه)
رامین رضاییان، مدافع فصل گذشته پرسپولیس که در نیم فصل دوم برای این تیم به میدان رفته بود، در فصل جدید در فهرست این تیم جایی نداشت و خودش هم ترجیح داد به سایر پیشنهاداتش ... فوتبالیست ساروی و مدافع پرحاشیه پرسپولیس با دلخوری از ایران رفت + عکس
رامین رضاییان، مدافع فصل گذشته پرسپولیس که در نیم فصل دوم برای این تیم به میدان رفته بود، در فصل جدید در فهرست این تیم جایی نداشت و خودش هم ترجیح داد به سایر پیشنهاداتش ...(ادامه)
شوک به تراکتور؛ فیروز کریمی استعفا کرد
سرمربی تیم فوتبال تراکتور بعد از شکست خانگی تیمش مقابل پیکان از سمت خود استعفا کرد.(ادامه)
خاتمی به من گفت اگر شما کاندیدا نمی‌شوی من بشوم/ آیت‌الله گلپایگانی در خواب به من شال سبز داد/ جهانگیری گفت هیچ کدام از شما شجاعت و شهامت روحانی را ندارید/ صحبت تلفنی با اوباما یک ابتکار دیپلماتیک بود/ ماجرای جلسه سال ۸۴ هاشمی و روحانی در ....(خبر)
(ادامه)
دکترعبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و رئیس سابق بانک مرکزی به بیان ناگفته‌هایی از رقابت‌های انتخاباتی و نامزدی اش پرداخت.

جفایی که دولت در حقم کرد هیچ‌وقت یادم نمی‌رود/ برخی بزرگان اصلاحات، امروز و فردا کردند و در نهایت حمایتی نکردند
دکترعبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و رئیس سابق بانک مرکزی به بیان ناگفته‌هایی از رقابت‌های انتخاباتی و نامزدی اش پرداخت. (ادامه)
خداحافظ دفترچه‌های بیمه سلامت
حذف دفترچه‌های بیمه درمانی در مازندران آغاز شد.(ادامه)
خداحافظ دفترچه‌های تامین اجتماعی!
صدور دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی در مازندران متوقف شد.(ادامه)
یحیی گل‌محمدی:خداحافظ رفیق/عکس
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درگذشت مهرداد میناوند را تسلیت گفت.(ادامه)
داور جنجالی لیگ خداحافظی کرد +عکس
کمک داور باسابقه فوتبال ایران پس از اشتباه جنجالی در تقابل ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان تصمیم به خداحافظی از عرصه داوری گرفت.(ادامه)
یک سال در سوگ سردار...!(يادداشت)
(ادامه)
مهر: آخرین روزهای پاییزی در روستای یاقکوه سوادکوه سپری می‌شود و آرام آرام باید با پاییز خداحافظی کرد. روستای یاقکوه حد فاصل شهرهای قائمشهر و شیرگاه سوادکوه واقع شده است.
وداع با پاییز در یاقکوه سوادکوه(خبر)
مهر: آخرین روزهای پاییزی در روستای یاقکوه سوادکوه سپری می‌شود و آرام آرام باید با پاییز خداحافظی کرد. روستای یاقکوه حد فاصل شهرهای قائمشهر و شیرگاه سوادکوه واقع شده است. (ادامه)
خدا حافظ حاج آقا !(يادداشت)
(ادامه)


مادرجان؛ تو شهیدانه زیستی و شهادت، استحقاق و لیاقت تو بود، خوشا بر تو که زیبا زیستی و زیبا رفتی! دعا کن که عاقبت ما نیز این‌گونه باشد و در باغ شهادت به روی ما نیز باز شود! دلتنگی نازدانه‌های شهید مدافع سلامت فاطمه شفیعی‌نژاد ساروی
مادرجان؛ تو شهیدانه زیستی و شهادت، استحقاق و لیاقت تو بود، خوشا بر تو که زیبا زیستی و زیبا رفتی! دعا کن که عاقبت ما نیز این‌گونه باشد و در باغ شهادت به روی ما نیز باز شود!(ادامه)
پیام احساسی قلعه‌نویی پس از استعفا
امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان با انتشار پیامی از سمت خود در این باشگاه کنار کشید.(ادامه)
امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان با انتشار پیامی از سمت خود در این باشگاه کنار کشید. قلعه‌نویی از سپاهان جدا شد+ انتخاب جانشین
امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان با انتشار پیامی از سمت خود در این باشگاه کنار کشید.(ادامه)
بلیت بیرانوند رسید؛ خداحافظ پرسپولیس
بلیت پرواز علیرضا بیرانوند تهیه شد و او یکشنبه از پرسپولیس می‌رود.(ادامه)
 کوروش غفاری چراتی دلتنگتم « سرهنگ » .... (يادداشت)
کوروش غفاری چراتی(ادامه)
شمال نیوز : هم‌زمان با تشییع پیکر پاک فرزند کرمان حاج قاسم سلیمانی هزاران نفر اشک‌ریزان به خیابان‌ها آمده‌اند و فرزندان خود را به‌عنوان سربازان فرمانده مقابل سردار به‌صف کرده‌اند..... حماسه ابراز وفاداری کرمانی ها به حاج قاسم و همرزمانش/ سرلشکر سلامی: آمریکا بخواهد پاسخ دهد، آنجایی که به آن عشق می ورزند را به آتش می‌کشیم/ مراسم تدفین پیکر شهدای مقاومت به تعویق افتاد/ آخرین آمار از شهدای حادثه کرمان +عکس
شمال نیوز : هم‌زمان با تشییع پیکر پاک فرزند کرمان حاج قاسم سلیمانی هزاران نفر اشک‌ریزان به خیابان‌ها آمده‌اند و فرزندان خود را به‌عنوان سربازان فرمانده مقابل سردار به‌صف کرده‌اند.....(ادامه)
خداحافظی سپیدرودی‌ها پس از ماجرای مشت‌زنی
بازیکنان تیم سپیدرود رشت با انتشار پستی در اینستاگرام از این تیم خداحافظی کردند.(ادامه)
عکس لو رفته از ازدواج سوم سعید راد
سعید راد، یکی از پرحاشیه ترین بازیگران تاریخ سینمای کشورمان محسوب می شود؛ هنرمند توانایی که حالا نخستین حضور خود در تلویزیون را هم تجربه می کند.(ادامه)
پژمان منتظری خداحافظی کرد؟
برخی معتقدند پژمان با اطلاع از سیاست باشگاه پیش‌دستی و خداحافظی کرده، ولی شرایط استقلال طوری نیست که بخواهد راحت این بازیکنان را کنار بگذارد.(ادامه)
رمز دوم یکبار مصرف از اول خردادبرای خرید اینترنتی الزامی می‌شود.البته نه به این معنی که برای هرخریداینترنتی یک سربه بانک بزنیم ورمز دوم یکبار مصرف دریافت کنیم،رمز دوم یکبارمصرف خودش به سراغمان می‌آید. همه چیز درباره رمز دوم کارت‌های بانکی
رمز دوم یکبار مصرف از اول خردادبرای خرید اینترنتی الزامی می‌شود.البته نه به این معنی که برای هرخریداینترنتی یک سربه بانک بزنیم ورمز دوم یکبار مصرف دریافت کنیم،رمز دوم یکبارمصرف خودش به سراغمان می‌آید.(ادامه)
 لژیونر تیم ملی ایران با انتشار پستی در صفحۀ اینستاگرام خود از کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی خداحافظی کرد. پست اینستاگرامی نورچشمی تیم ملی برای کی‌روش + عکس
لژیونر تیم ملی ایران با انتشار پستی در صفحۀ اینستاگرام خود از کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی خداحافظی کرد.(ادامه)
تکلیف کنکور سال بعد مشخص شد
وزیر آموزش و پرورش در توئیتی درباره کنکور ۹۸گفت: ورود به ۸۵ درصد ظرفیت دانشگاه‌ها نیاز به کنکور ندارد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.